lindhsjanta.blogg.se

Vägen tillbaka till ett starkare och tryggare jag. Såväl fysiskt som psykiskt. Vad handlar livet om egentligen? Att slåss mot de som springer för fort fram och de som strävar bakåt. Hur kan man leva mittemellan , vara nöjd och känna sig omtyckt?

Varför är jag inte bra?

Kategori: Allmänt

Jag kommer på ibland saker jag vill göra . Sånt som jag tror skulle få mej att må bra. Få mej att växa som människa och vara som alla andra. 
Som nu, en träningsresa med ett lokalt gym. Jag tyckte priset va lämpligt. Absolut värt det. Anslutningsbuss,  hytt, alla måltider, träningspass , föreläsningar och goodiebag.  
Wow. 
Men det blev inte alls populärt. 
Ställde frågan rätt ut. Vad är du rädd för? 
Svar: Inget. 
Nähä. 
Det kostar pengar. Åk om du anser dej ha råd...Jag har inte råd iaf. 
Dessa pricksäkra,  ironiska kommentarer.  Du har alltid mer pengar än mej. Självklart anser du inte att jag har råd. Jojo jag måste betala m7na gamla skulder.  Jaaa!!! Jag ska lägga ALLA mina pengar på det. Sen gå och va utan.  
Tänk att allt jag är intresserad av kostar för mkt. Aldrig är värt pengarna.  Vilken onödig kostnad.. 
INGEN lägger väl pengar på sånt.
Det är dåligt. Jag är inte värd det. 
Jag vet. Jag ska bara va jävligt tacksam .

Kommentera inlägget här: