lindhsjanta.blogg.se

Vägen tillbaka till ett starkare och tryggare jag. Såväl fysiskt som psykiskt. Vad handlar livet om egentligen? Att slåss mot de som springer för fort fram och de som strävar bakåt. Hur kan man leva mittemellan , vara nöjd och känna sig omtyckt?

Hur ska jag börja ?

Kategori: Allmänt

Egentligen är det många projekt i luften. Alla på ett eller annat sätt viktiga. Dock verkar det gå i cykler . Små energistötar i form av vågor att glida på medan farten är uppe. Problemet kommer då farten avtar, jag kan helt enkelt inte göra fart själv. Kanske ni minns hur det va? Det ser sååå lätt ut och är förvisso det när man hittat tekniken . 
Allt vill jag göra med glödande entusiasm men det räcker med en nedslående kommentar eller blick från någon annan så faller idén längst ner på priolistan. 
Inte tillräckligt bra.
Inte viktigt
För kostsamt 
Eller rent av ointressant för andra.
Varför orkar jag inte stå på mej? 

Kommentera inlägget här: